Spørgsmål om cyrix 166
Fra : NAS

Dato : 05-04-02 20:11

hej
hvad svar 6x86 cyrix 166 mhz til i Intel mål f.eks. pentium 166 mhz har jeg
ret??
takker

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-02 20:23

"NAS" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> hvad svar 6x86 cyrix 166 mhz til i Intel mål f.eks. pentium 166 mhz har
jeg
> ret??

Yep. Afhængigt af, hvilken type proces cpuen udsættes for er der små
forskelle - men de ER små.

/Chr

Fra : NAS

Dato : 05-04-02 20:28

tak for det hurtig svar

MVH
NAS

Fra : Erik G Christensen

Dato : 05-04-02 20:20

NAS wrote:
> hvad svar 6x86 cyrix 166 mhz til i Intel mål f.eks. pentium 166 mhz har jeg
> ret??

Næ, det var en "misgeburt", den var svjh så inkompatibel, at
cyrix gik ned på det.

Svjh var det nogle tusinde anstte.

Blev vist senere opkøbt, af hvem husker jeg ikke.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-04-02 21:51

"Erik G Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Blev vist senere opkøbt, af hvem husker jeg ikke.

VIA. og efter sigende kan de lave en cpu der ikke er nært så varme udviklende
som Intel og AMD. Sigter på kontormaskiner, hvor ydelse ikke er top priotet,
men hvor stabilitet og støj vægter hårdt.

mvh
Henning

Fra : Deaster

Dato : 05-04-02 20:27

NAS wrote:
> hej
> hvad svar 6x86 cyrix 166 mhz til i Intel mål f.eks. pentium 166 mhz
> har jeg ret??
> takker

Jep, undtagen når vi snakker fpu ydelse.
--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig