Loddetinsdampe
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-04-02 18:33

Hej!

Jeg lodder stort set hver dag og kunne egentligt godt tænke mig at vide hvad
langtidsvirkningen er ved at indånde disse dampe (hvis der da er nogen?). Da jeg
gik på HTX havde vi udsugning ved alle loddestationer pga. noget med
arbejdsmiljø/lugtgener.

Nogen der ved noget?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mine intentioner med det ovenstående er gode!

Fra : Morten & Charlotte C~

Dato : 07-04-02 15:42

Skal svare dig så godt jeg kan, ved i hvert fald, at det kan sætte sig på
lungerne....kan mindske dine muligheder for at få børn og det er kun 2 af de
skader, der kan ske, ved at bruge loddetin hver dag.
Desværre er der endnu firmaer der ser stort på dette og ikke sørger for den
nødvendige udsugning pga. økonomi, håber ikke at du er "offer" for dette...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-04-02 00:09

Hej!

Morten & Charlotte Christiansen wrote:

> Skal svare dig så godt jeg kan, ved i hvert fald, at det kan sætte sig på
> lungerne....kan mindske dine muligheder for at få børn og det er kun 2 af de
> skader, der kan ske, ved at bruge loddetin hver dag.

Det lyder da ikke alt for godt. Jeg må hellere se at få lavet noget udsugning
til min loddestation. Nu er det ikke fordi jeg har produktion kørende, men jeg
er ivrig civilingeniør studerende og har gang i en masse projekter som
involverer bl.a. lodning!

> Desværre er der endnu firmaer der ser stort på dette og ikke sørger for den
> nødvendige udsugning pga. økonomi, håber ikke at du er "offer" for dette...

Nej, i så fald havde jeg "råbt højt".