Underlig fejl.....
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 05-04-02 18:03

Jeg er begyndt at få en dum fejlmelding når jeg opstarter.

RAID - bios på min A7V-133 mener at jeg har sat et 40-pins kabel på, og
derfor kun kan køre ATA33.

Den informerer mig derfor om at den har sat hastigheden ned på samtlige
diske.

Umiddelbart kan jeg ikke mærke nogen forskel, og der skulle ikke være sket
nogen ændringer i min opsætning.
Kender nogen et program til identifikation af hvilken mode HD kører i??

På forhånd tak

Lars Christoffersen

Fra : Christian Catu

Dato : 05-04-02 19:35

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@mail.dk> wrote in message
> Kender nogen et program til identifikation af hvilken mode HD kører i??

Det kan man da se i enhedshåndtering i windows

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 06-04-02 07:41

> [...]
> Jeg er begyndt at få en dum fejlmelding når jeg opstarter.
>
> RAID - bios på min A7V-133 mener at jeg har sat et 40-pins kabel på, og

Har du da et 80-pins kabel?

Fra : Villy Jensen

Dato : 06-04-02 12:15

> Kender nogen et program til identifikation af hvilken mode HD kører i??

HDtach på:
http://www.tcdlabs.com/hdtach.htm
(læs afnit om CD-drev prob's og dræb CD-drev først, så funker det!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy