et forum
Fra : Lars Læsøe Jensen

Dato : 05-04-02 17:41

Jeg har brug for hjælp til et slags forum lissom dette her...
hvad er asp koden???
mvh
Lars

www.gughost.yum.dk

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-04-02 18:33

Lars Læsøe Jensen wrote in news:a8kk38$9oi$1@sunsite.dk:

> Jeg har brug for hjælp til et slags forum lissom dette her...
> hvad er asp koden???

starten på din ASP-kode vil være noget i retning af dette:

<%@language=VBScript%>

.... resten er ekstrapolation ud fra dette ... :)

Nu er html.dk jo mange ting ... hvad er det du gerne vil lave ... og er du
begyndt på det ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Emil devantie

Dato : 07-04-02 17:01

Jesper Stocholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> http://stocholm.dk
> http://asp.stocholm.dk
> Svar til gruppen og ikke til mig privat pr. email :

Nu er dette forum jo en nyhedsgruppe, men hvis du vil have en forum så kan jeg
kun anbefale dig at downloade et færdig lavet forum fra en af de mange sider
man kan gøre det lovligt også kan du side og studere deres koder; Hvad hver
tag gør, hvorfor det står der osv. Det var sådan jeg startede med at lære at
lave forums. Det er en god øvelse og så kan du saktens downloade et forum og
kun bruge grundformen og ellers lave det helt om så det ligner dit helt eget
:)

En god side at downloade forums fra kunne være:
http://www.solutions2all.dk
http://www.asp.dk
http://www.script.dk

og der er mange mange flere sider hvor du kan hente gode og brugbar forums på.

Held og lykke.

/med venlig hilsen Emil Devantie