confirm("Tekst") - problem !
Fra : Magnus

Dato : 05-04-02 17:15

Hvordan får jeg vederesendt brugeren til hver sin side alt efter om der
trykkes "Ok" eller "Annuler" på den dialogboks som fremkommer med
nedenstående stump kode ?
/Magnus

<script type="text/javascript">

var truthBeTold = window.confirm("Tekst boks");"

if (truthBeTold) {"
Videresend til "link.asp?id=1"
} else Videresend til "link.asp?id=2"

</Script>"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-04-02 20:54

Fri, 5 Apr 2002 18:15:04 +0200, skrev "Magnus"
<arnason@email.dk>:

>Hvordan får jeg vederesendt brugeren til hver sin side alt efter om der
>trykkes "Ok" eller "Annuler" på den dialogboks som fremkommer med
>nedenstående stump kode ?

Jeg har ikke tid til at rode med det, men jeg har tidl. lavet
flg., så prøv at se om du kan tilpasse det til dit brug.

<script type="text/javascript">
<!--
if (confirm("Jeg tager ikke ansvaret for,\nhvad der er, \nvil
du fortsætte?"))

window.location.replace("http://www.watchtower.org/languages/danish/");
else

window.location.replace("http://home13.inet.tele.dk/smedpark/");
// -->
</script>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-04-02 20:56

Magnus wrote in news:3cadcd9c$0$5255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> /Magnus
>
> <script type="text/javascript">
>
> var truthBeTold = window.confirm("Tekst boks");"

Det må være noget i denne retning:

var str = 'Er du sikker ?'
if ( confirm(str) )
location.href = 'side1.aspx';