Re: Red Kirstens hund!
Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-04-02 16:38

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3cad91c0$0$52676$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Ole Christiansen" <olechristiansen111@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> nyhedsmeddelelse:E%2r8.6257$567.447456@news000.worldonline.dk...

> men
> kendte
> sine

> ting: Min trosfælle Anders Peter Johnsen antyder her den
>
> Ja

Tak for oplysningen, Anders - jeg er virkelig rystet over, at jeg sådan lod mig narre! Og du er helt sikker i din sag? Et opslag på
groups.google viser jo, at 'fr. Lysvad' har postet ikke færre end 130 indlæg det sidste halve års tid. Om katte. Men det er måske
for at give 'hendes' indlæg om Kirstens *hund* mere vægt.

Iøvrigt føler jeg ikke helt, at dette er det rette forum for fortsatte drøftelser vedr. organisationen. Eller vedr. Mosegaard, for
den sags skyld. Lad os hellere prøve at redde hunden, og så ellers ikke give denne charlatan mere opmærksomhed!
K.H.
Ole