Søger et godt råd.. vedr. ørebærering..
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 05-04-02 15:23

Hej...
Søger et godt råd.. vedr. ørebærering..
Jeg har forsøgt,, Alt.. Men syntes snart det synd for hunden..som er 9md.
Skal jeg opgive og få ørerne til og at sidde rigtigt.
De har været tapet ned. med jævne mellemrum.. specielt omkring
tandskiftet... mit sidste påfund er de her afbal.. klodser med lim på
bagsiden til biler.. 10 gram i hvert øre.. virker fint..` tager dem af &
ørerne rejser sig iløbet af 2 -3 dage.. Problemet er jo´ lidt at disse racer
normalt har Kup´ øre.. og avlet gennem
flere generationer.. og derfor set bort fra ørene i avlen... & vi har jo´´
desværre et forbud.

Skal jeg bare glemme det....eller er der en som sidder med løsningen/råd..

Mvh. Lars

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 05-04-02 15:32

On Fri, 5 Apr 2002 16:22:52 +0200, "Lars Gaardsøe"
<lars.g@adslhome.dk> wrotd:

> [...]
>desværre et forbud.
>
>Skal jeg bare glemme det....eller er der en som sidder med løsningen/råd..

Det var en Amstaff du har ikke ? Det er lige så normalt for den race
at have sine ører som at have kuperede i dag , også i de fleste andre
lande . Det er jo de racer der har de sundeste ører af alle hunde da
de har knækket på øret så man aldrig får problemer med sure ører og
andre ubehagelige ting i øret , det kan ikke regne ned og der er hele
tiden udluftning !

Stritter ørene meget ? de må jo ikke hænge flat ned , men det ved du
vel ?