AT89C2051 ekstern interrupt
Fra : Benny Højvælde

Dato : 05-04-02 13:14

Hello

Jeg sidder her med en Atmel chip AT89C2051 som jeg har arbejdet en del med.
Nu skal jeg have ekstern interrupt på ben P3.2 og P3.3 som den understøtter.
Jeg sætter de forskellige interrup registre up og porte ligeså er der nogen
der har opskriften på det problem.
Evt. nogle få linier kode i Pascal eller C.

Benny

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 05-04-02 15:18

"Benny Højvælde" <bh@kruse-elektronik.dk> wrote in message
> [...]
nogen
> der har opskriften på det problem.
> Evt. nogle få linier kode i Pascal eller C.

Jeg tror du skal prøve i dk.teknik.elektronik hvis du intet svar får her...

MVH
Thomas

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 06-04-02 07:21

hejsa......

hvad er det lige det er problemet ????
hvis det er implementeringen i kode du er paa jagt efter.... saa kommer det helt
an paa hvilken compiler du bruger.... det er der ikke nogen 'standart' for....

/Finn...