Stjålet fisketegn
Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 05-04-02 09:49

Hej

Jeg har fået stjålet min pung incl. fisketegn.
Kan man få et nyt fisketegn, eller bliver jeg nødt til at købe et nyt?
Navn og adresse er jo registreret et eller andet sted, så mon ikke man
kan få tilsendt en ny?
Mit umiddelbare gæt er, at det koster et gebyr som sikkert er lige så stort
som prisen på et nyt fisketegn, som jo så gælder et helt år frem???

pft
Kåre

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 05-04-02 13:51

På mit står der "Mistede fisketegn erstattes ikke" Så tvivler..

Fra : Simon...

Dato : 05-04-02 16:42

> Mit umiddelbare gæt er, at det koster et gebyr som sikkert er lige så
stort
> som prisen på et nyt fisketegn, som jo så gælder et helt år frem???
tror jeg også, godt det kun er en 100 mand :)
-Simon

Fra : jones

Dato : 05-04-02 17:54

og til næste gang får du lavet en farvekopi, der ligger derhjemme sammen med
kopierne af alle de
andre forskellige beviser du ellers har i pungen.
Leif

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 06-04-02 12:26

"jones" <no@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> kopierne af alle de
> andre forskellige beviser du ellers har i pungen.
Jaja, skal nok...

mvh
Kåre

Fra : Martin_P

Dato : 08-04-02 17:43

On Fri, 5 Apr 2002 18:53:35 +0200, "jones" <no@email.com> wrote:

>og til næste gang får du lavet en farvekopi, der ligger derhjemme sammen med
>kopierne af alle de
>andre forskellige beviser du ellers har i pungen.
>Leif
er det ikke det der også hedder dokumentfalsk?? eller kan man godt
forklare de sorte, at det er en "backup"

Martin_P

Fra : jones

Dato : 08-04-02 18:45

Forklarer lige meningen med kopierne:

Kopierne SKAL blive derhjemme, så man overfor politi, forsikring og andre
myndigheder senere kan oplyse hvad man egentlig havde i pungen.

Af egen erfaring ved jeg at politiet accepter en henvendelse om glemt
kørekort
per tlf., når man forklarer, at pungen er glemt hjemme, og først blev
opdaget
under hjemturen. Man kan endda få oplyst navn på den man har talt med til
evt.
senere reference.