Re: Red Kirstens hund!
Fra : Ole Christiansen

Dato : 05-04-02 08:27

Rie Lysvad <lysvad@worldonline.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:E%2r8.6257$567.447456@news000.worldonline.dk...

> Ole Christiansen <olechristiansen111@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3cac17fc$0$10680$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...
> nyhedsmeddelelse:%LLq8.8919$iY5.440497@news010.worldonline.dk...
> Hej Ole
>
> Jeg vil gerne være med til at sprede ordene om at redde Kirstens hund, men
> hvor skal jeg sprede dem, så de rigtige mennesker ser/hører dem? Jeg kendte
> kun Kirsten her fra Newagesiden og forstod dårligt, hvad hun mente med sine
> indlæg. Hvor er hunden nu?
>
> Venlig hilsen Rie

Kære Rie,
Mange tak for dit brev! Før jeg går videre, må jeg imidlertid sikre mig en ting: Min trosfælle Anders Peter Johnsen antyder her den
5. april i dk.livssyn.newage, at du i virkeligheden er Søren Mosegaard?

Selvom jeg har den største respekt for Johnsens dømmekraft, kan jeg næsten ikke tro, det skulle være tilfældet, og hvis det beror på
en misforståelse, beder jeg dig naturligvis mange gange om forladelse - jeg er sikker på, du forstår, at alt det her går os alle
lidt på i øjeblikket. Nuvel, lad os vende tilbage til sagen: hundens tarv!

Som mange ved, går der rygter om, at myndighederne vil aflive R.B., som hunden jo hedder. Derfor kontaktede jeg i morges Odense
Politi i min egenskab af dansk repræsentant for nødhjælpsorganisationen United Cross og blev her informeret om, at R.B. er
overflyttet til et dyreinternat. Jeg kunne desværre ikke få oplyst hvilket, da man frygter, at dyrevenner vil prøve at befri hunden.

Med rette, håber og tror jeg! For det er min faste overbevisning, at myndighederne i denne groteske sag helt undervurderer
danskernes store kærlighed til dyr, og at der vil rejse sig et folkekrav om at løslade R.B., så snart alle får kendskab til de
kummerlige forhold, politiet nu byder et dyr, der hele sit liv har været vant til en god og kærlig kvindes kristne omsorg.

Vi kom for sent, da Kirsten havde brug for vor hjælp - men der er så meget, vi kan gøre nu:
- skriv til Odense Politi og forlang, at de straks løslader det uskyldige dyr
- ring til pressen
- skriv debatindlæg i aviserne
- skriv til Dyrenes Beskyttelse
- skriv til Poul Thomsen
- skriv læserindlæg her i nyhedsgrupperne
- hæng opslag op i din lokale brugs
- spred ordet fra din personlige hjemmeside: RED KIRSTENS HUND!

K.H.
Ole
Kirstens Mindeside: http://christiansen2.subnet.dk/index.html