Forskel på RD-ram?
Fra : Peter Schrøder

Dato : 05-04-02 08:14

En IBM PIII maskine kræver PC600 ram, og det er
vel rambus-ram, så vidt jeg er orienteret...
Er der forskellige PC600 ram og hvem dælen forhandler
det herhjemme. Det er ikke nævnt på EDB-priser..

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Leony

Dato : 05-04-02 10:16

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i en meddelelse

> En IBM PIII maskine kræver PC600 ram, og det er
> vel rambus-ram, så vidt jeg er orienteret...
> Er der forskellige PC600 ram og hvem dælen forhandler
> det herhjemme. Det er ikke nævnt på EDB-priser..

Kingston laver nogle:
http://dealnews.com/artclick.html?30522,47640
det er godt nok noget af en prisforskel.
Mon ikke du kan henvende dig et sted hvor de handler med Kingston og høre om
de kan skaffe sådan noget hjem.

Ellers kan du sikkert få hjælp hos IBM.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jack

Dato : 07-04-02 15:16

"Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message
> En IBM PIII maskine kræver PC600 ram, og det er
> vel rambus-ram, så vidt jeg er orienteret...
> Er der forskellige PC600 ram og hvem dælen forhandler
> det herhjemme. Det er ikke nævnt på EDB-priser..

Har man udstyret P3 med RDRAM? Since when?

Jack

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-04-02 07:06

"Jack" skrev
> Har man udstyret P3 med RDRAM? Since when?

Ja, det var også nyt for mig...
Intillistation something: Petium III og PC600 ram, det
er ihvertfald hvad IBM skriver i deres specs.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply