Kontrol af oppetid
Fra : John

Dato : 31-01-01 21:22

Hej
jeg har 2 pc'er der er forbundet i et netværtk med en 10/100 hub og en zyxel
202 isdn router.
Mit spørgsmål går på : Hvordan kan jeg kontrollere oppetiden på internettet,
så jeg kan kontrollere og se hvorlang tid man har brugt ( jeg har et to
timers abbonement hos cybercity). Er det muligt at man med et program kan
se hvor meget hver pc har været på nettet.
På forhånd tak
John
fjernlongjohn@email.dk
Slet fjern så har du min adresse

Fra : Niels Krogh

Dato : 01-02-01 21:11

Hej John,

Prøv LiveCon på flg. link http://www.remotetek.com/Software/LiveCon/

mvh
Niels

Fra : Jens

Dato : 03-02-01 23:35

"John" <longjohn@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> timers abbonement hos cybercity). Er det muligt at man med et program kan
> se hvor meget hver pc har været på nettet.

Det kan du klare i din ZyXEL Prestige 202 router. Du kan sætte begrænsning
på så den ikke ringer ud efter 2 timer f.eks. Det hedder vist call
management, men kig i manualen. Du kan dog ikke bestemme hvilke af PC'erne
der må være på nettet, hvor længe.

Jens