Hvem er billigest?
Fra : Julie Huffman

Dato : 05-04-02 02:34

Kære læsere,

Jeg vil hører om I kan hjælpe mig, med et problem jeg har?

Jeg har købt domænet juliehuffman.dk, og nu kunne jeg godt tænke mig,
at få forwarded alt post sendt til juliehuffman.dk til min Hotmail email.

Det ville også være lækkert, hvis jeg kunne få juliehuffman.dk til at pege på en
gratis hjemmeside.

Ved du hvor det er billigt at få de to services?

Kærlig hilsen,
julie

Fra : Niels Svendsen

Dato : 05-04-02 02:41

Hvor ligger dit navn? (hvilken udbyder)

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Julie Huffman

Dato : 05-04-02 02:58

> Hvor ligger dit navn? (hvilken udbyder)

Det ligger hos DigiWeb.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 05-04-02 12:02

Så er der vist ikke rigtigt nogen mulighed for gratis webplads.
Som du kan se af mit svar til JBN, havde der været en mulighed hvis du havde
købt navnet hos f.eks Gratisdns.
Billigste løsning er nok nedenstående. (kun min mening)
Du kan flytte (redelegere) dit navn til Gratisdns, og derefter bestille et
webhotel hos Yanet.
Pris for 50 MB. plads og e-mailkonto er kr. 99 om året, hvilket er det
billigste jeg har set.
Har selv oprettet konto hos yanet, det virker helt fint.
MVH

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-04-02 03:14

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> writes:

> Hvor ligger dit navn? (hvilken udbyder)

$ host -t ns juliehuffman.dk
Host juliehuffman.dk. not found: 3(NXDOMAIN)

.... så ingen steder ser det ud til. Hvilken relevans har det i øvrigt
for Julies spørgsmål?

--
Jacob - www.bunk.cc
Wonderful day. Your hangover just makes it seem terrible.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 05-04-02 11:54

Hvis navnet f.eks. var købt hos Gratisdns, kan man få et meget billigt
webhotel.
Kr. 99 pr. år, derfor.
MVH

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Allan Olesen

Dato : 05-04-02 13:25

Julie Huffman <julie@linuxmail.org> wrote:

>Ved du hvor det er billigt at få de to services?

Buydomains tager 100 kr. om året. Det dækker dns
+ afgift til DK Hostmaster + 3 pop3-konti med webmail
og forwarding + viderestilling af hjemmeside.

Det lyder som om, det rammer plet mht. dine behov.

Men jeg skal ikke kunne sige, om de tager noget for,
at man flytter et eksisterende domæne til dem.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Brian

Dato : 08-04-02 14:43

Hejsa
Der findes et sted i det nordjyske, som er ret gode til små skradersygede
løsninger på alt muligt web-releteret.
Dette sted kan mange sjove ting!

Prøv at kigge forbi:

http://www.kleinweb.dk/

Det er ikke sikkert de er billigst, men magen til fleksibilitet skal du lede
længe efter. Husk, at nogen gange er de store så store, at service og
kvalitet blot er besværlige bump på vejen!

Hygge!

Brian