Hvilket Tv-kort (LD in) ?
Fra : KJ

Dato : 05-04-02 01:38

Hej Ng.
Mit ønske er at kunne se mine Laserdisc (Ntsc) plader på min Pc
Signalet som kommer fra Pioneer LD 2950 er S-Vhs, og er i S/H på et
normalt Tv uden multistandart, jeg har læst meget på :
dk.edb.hardware.grafikkort
uden at finde et svar på hvad jeg skal bruge, og har også postet der, så
venligst ikke
Reply med, at det nok er der jeg skal spørger..!!!
Har nogen erfaringer med F.eks.TerraTec Cinergy 400 TV, eller Hauppauge
WinTV Radio ??
Og kan det kort overhoved det jeg vil, eller hvad skal jeg minimum bruge for
at få
Fuldskærm 29,97Fps uden drops´.
Pc´:
Amd T-brid850@935
Soltek Kav75 512MB
Voodoo3@166
SB 1024 Live
Windows 2K / Xp Dual boot

Med venlig hilsen og på forhånd tak.
KJ.
-----------------
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-04-02 02:15

Hej!

KJ wrote:

> [...]
> Signalet som kommer fra Pioneer LD 2950 er S-Vhs, og er i S/H på et
> normalt Tv uden multistandart, jeg har læst meget på :

Din LD-afspiller kan da ellers lave pseudo-PAL hvis du trykker på
"SYSTEM"-knappen. Giver det dig ikke farver på fjernsynet?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Gu' gider jeg da røv finde mig i noget som helst"

Fra : KJ

Dato : 06-04-02 01:51

Jo. det er da rigtigt, men det løser jo ikke lige mit Pc vs LD. Problem
Jeg skulle nok bare ikke havde sagt noget om Tv, da jeg ikke har et. hmm
mystisk ik ´?
Mvh.
KJ

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-04-02 01:55

Hej!

KJ wrote:

> Jo. det er da rigtigt, men det løser jo ikke lige mit Pc vs LD. Problem
> Jeg skulle nok bare ikke havde sagt noget om Tv, da jeg ikke har et. hmm
> mystisk ik ´?

Ok, du skrev det jo unægteligt som om du ville bruge pc'en fordi dit fjernsyn
ikke ville gengive farverne :)

Anyway, jeg har tidligere brugt et Hauppauge WinTV til laserdisc og det virkede
fint (både PAL og NTSC laserdisc). Jeg har også en 2950'er...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mine intentioner med det ovenstående er gode!

Fra : KJ

Dato : 06-04-02 20:18

Jamen så siger jeg mange tak, Kim. Det bliver sådan et så

Fra : Frank Riedel

Dato : 06-04-02 20:28

Matrox Marvel 450 eTV, har S-VHS Ind/Ud
Frank