opradere en athlon 1200 til xp 1900
Fra : Kim Eichen

Dato : 04-04-02 22:22

Hej gruppe
Jeg har en athlon 1200, som jeg overvejer at opradere til en xp 1900. Vil
jeg opleve en mærkbar forbedring?
Min nuværende konfiguration:

Athlon 1200
Abit KR7A
768 mb ddr ram
Asus 8200 geforce 3
2 * IBM 120 gx 40 gb i raid 0
2* Seagate 80 gb

Mvh Kim Eichen
eichen@worldonline.dk

Fra : Leony

Dato : 04-04-02 23:29

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en athlon 1200, som jeg overvejer at opradere til en xp 1900. Vil
> jeg opleve en mærkbar forbedring?

Du vil nok ikke mærke den store forskel når du surfer, skriver en email til
din mormor eller laver en invitation i word.
Der hvor du kan mærke forskel er ved videoredigering, billedrendering og
andre cpu krævende opgaver. Om forskellen så er de penge værd, det må være
op til dig at vurdere.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/