Heste spørsmål.
Fra : Rebekka Hansen

Dato : 04-04-02 18:07

Hei.
Jeg lurte på om noen ikke kunne skrive og svare meg på dette:
Jeg skulle gjernne ri en liten hest en dag i uken, men hvor mye tror dere
det hvile komme på pr. gang? Jeg skulle gjernne vitte hva dere synnes er en
normal pris.
Er det noe spesielt jeg bør passe på i denne sitvasjonen?
Ellers vil jeg bare takke for denne fine gruppen.
Rebekka.

Fra : MM

Dato : 05-04-02 20:50

jeg lurte på om noen ikke kunne skrive og svare meg på dette:

Jeg skal da prøve

> [...]
> det hvile komme på pr. gang? Jeg skulle gjernne vitte hva dere synnes er
Jeg skal lige være sikker på at jeg forstår dig ret: Du spørger om hvad det
kan koste at ride en hest en gang om ugen ikk´? Altså som en slags halvpart
går jeg ud fra? Så vil jeg sige at det er meget meget forskelligt. Jeg har
hørt om nogen der giver over hundrede kroner for det, men her hvor jeg bor
skal man nærmest betale folk for at få dem til at ride...Så det kommer nok
meget an på hvor du bor

Venlig hilsen Mia
p.s. Undskyld hvis jeg ikke har forstået dig helt rigtigt, jeg er ikke så
god til norsk...Så må du endelig skrive igen

Fra : Richard Nybo

Dato : 12-04-02 11:57

Hej Rebekka!
Her i Nærheden af hvor jeg bor (Holstebro)ligger timeprisen på leje af en
hest på ca. 50 - 75 kr i timen. Men det kan svinge meget. Jeg vil sige
mellem 200 og 400 kr. om måneden er rimeligt.

Hilsen Camilla