Tålmod og Studiedata
Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-02 18:18

Nuværende status:
Ordren er endnu ikke afsendt (bestilt: 02-04-02 16:24:56)

Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt sine
varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og sendt? Så
skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.

--
Peter Holm

phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Cassandra

Dato : 04-04-02 19:04

Ja.

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 04-04-02 19:04

Peter Holm wrote:

> [...]
> afsendt sine varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler
> pakket ind og sendt? Så skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som

Tjaaeh, jeg snipper lidt fra forsiden:

"OBS! Kontoret er lukket i perioden fra den 27. marts til den 1.
april, begge dage inklusive."

Kunne det mon tænkes at de har en "lille" bunke ordrer fra den
periode at tage sig af as well ?

Ellers er der jo denne fra nyhedssiden (21.03.2002):

"Da Studiedata står overfor klargøring og indflytning i nye
produktions- og lagerlokaler samt anvender en del ressourcer på
udvikling og implementering af et nyt administrations- og
e-handelssystem, har vi desværre ikke arbejdskraft til at kunne
tilbyde vores kunder muligheden for at afhente varer på vores
adresse i den kommende måneds tid. Det beklager vi."

Så mon ikke de har nok at se til i det hele ?

Studiedata plejer at være gode og hurtige at handle med, så mon
ikke de kan vedblive at være det, hvis vi ellers er søde ved dem
mens de flytter & skifter system.

Flytningen er i øvrigt tiltrængt, skulle jeg hilse og sige - jeg
plejer at hente selv (bor lige rundt om hjørnet), og sidste gang
var det næsten ikke til at komme ind i lokalet for kasser og
paller...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-04-02 19:17

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> wrote in message

> Studiedata plejer at være gode og hurtige at handle med, så mon
> ikke de kan vedblive at være det, hvis vi ellers er søde ved dem
> mens de flytter & skifter system.

Hmm, da jeg bestilte hos dem for ca. 1,5 år siden. Da de stadig var et
rimeligt nyt firma....

Tog det altså ca. 3 uger at få leveret varen.... Bla. fordi Addtronic
kabinetten ikke var på lager, samt en køller... Hvor jeg faktisk fik en
forkert, som var versionen dårligere end den jeg bestilte.... Jeg betalte
det samme, og har en køller der larmer utroligt meget.... De var åbenbart
ligeglad med modellen, bare den ligner!

Nu har jeg så forspurtgt dem om et par produkter pr email... Den har de ikke
svaret på, indtilda... Og jeg sendte den i igår. Et firma der kun er på
internettet, besvarere da mails, inden for et par timer!!

> [...]
> plejer at hente selv (bor lige rundt om hjørnet), og sidste gang
> var det næsten ikke til at komme ind i lokalet for kasser og

Hehe okey,, men til de priser de har på deres produkter, kunne de godt tage
sig sammen....

Fra : Henrik Høy

Dato : 04-04-02 19:33

In article <a8i5b2$2ul$1@sunsite.dk>,
bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk says...
> [...]
> internettet, besvarere da mails, inden for et par timer!!

> Hehe okey,, men til de priser de har på deres produkter, kunne de godt tage

Jeg bestilte en sen eftermiddag en Alpha Pal 8045 hos dem over nettet,
20 minutter efter fik jeg en mail om at nu var den afsendt, og jeg havde
den næste dag.

Så den vej kan det altså også gå.

Mvh

Henrik

Fra : MJ

Dato : 04-04-02 21:07

"Henrik Høy" <henrik@hoey.dk> skrev i en meddelelse
> In article <a8i5b2$2ul$1@sunsite.dk>,
> bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk says...

[SNIP]

> Jeg bestilte en sen eftermiddag en Alpha Pal 8045 hos dem over nettet,
> 20 minutter efter fik jeg en mail om at nu var den afsendt, og jeg havde
> den næste dag.
>
> Så den vej kan det altså også gå.

Jeg har haft en tilsvarende positiv oplevelse, bestilte den ene dag havde
varene den næste. Utrolig hurtig levering.

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 04-04-02 23:53

> Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt sine
> varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og sendt? Så
> skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.
Jeg har handlet en del hos studiedata siden 2000 og har købt adskillige
kølere, 2 kabinetter og nogle strømforsyninger.
Der har altid været god og hurtig service. Det eneste jeg skulle vente
læææænge på var en 530W enermax, da den udenlandske forhandler ikke kunne få
den leveret.
Så jeg har kun roser til dem.
Hilsen,.
Ingeborg

Fra : Martin K

Dato : 05-04-02 08:39

Peter Holm wrote:
> [...]
> sine varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og
> sendt? Så skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.

Jeg skulle også have nogle stumper og bestilte 1-4-2002. Jeg har intet hørt.
Jeg kan bestemt ikke rose dem for deres hurtighed.... jeg synes det er
sløvt! Midtdata eller SHG da som regel noget hurtigere. Men de ting til
casemodding kan man kun få hos studiedata.dk!

--
Martin K

Fra : Peter Holm

Dato : 05-04-02 10:30

jeg har nu desperat prøvet at annulere ordren via mail og opringninger til
studiedata hvert 5. minut i en time, men jeg får bare en telefonsvarer.
Mails svares der heller ikke på. Pinligt!
Jeg gider ikke handle stder hvor servicen er så dårlig. Det er 3 dage siden
jeg har bestilt varerne, og det stod at de alle var på lager. Hvad skal man
med lagerstatus, hvis de alligevel ikke sender det før en uge efter
bestilling. Lortefirme...ja, jeg er sgu sur.

Fra : Martin K

Dato : 05-04-02 10:43

Peter Holm wrote:
> [...]
> Hvad skal man med lagerstatus, hvis de alligevel ikke sender det før
> en uge efter bestilling. Lortefirme...ja, jeg er sgu sur.

Jeg har netop nu i dette øjeblik haft fat i dem over telefonen. Der var ikke
noget dér, der var en gut der lovede mig at mine varer ville blive afsendt
idag. De var ellers kun kommet frem til den 29-3-2002. Begrundelsen var, at
folk havde købt meget op til/i påsken... så det er da ikk' så ringe endda!

--
Martin K

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 05-04-02 10:55

Martin K wrote:

<snip>
> [...]
> til den 29-3-2002. Begrundelsen var, at folk havde købt meget
> op til/i påsken... så det er da ikk' så ringe endda!

Det var jo det jeg skev i
<3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> - hvorfor
læser i ikke hvad jeg skriver ... *Snøft* der er aldrig nogen
der lytter til mig ...

Fra : Martin K

Dato : 05-04-02 11:26

Thomas Alexander Frederiksen wrote:
> [...]
> <3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> - hvorfor
> læser i ikke hvad jeg skriver ... *Snøft* der er aldrig nogen

Yup... det læste jeg da også! Synes bare lige jeg ville meddele at man kunne
'presse' sig foran ved at ringe. Thats all... Jeg *havde* læst dit forrige
indlæg, og mit indlæg var på ingen måde for at fornærme nogen, men var blot
venligt ment...

--
Martin K

Fra : Peter Holm

Dato : 05-04-02 12:27

endelig lykkedes det - jeg har annuleret ordren - hentet varerne per bybus
hos shg - det hele tog under 1 time. Selfservice - det virker hvergang.

"Skal man ha' gjort noget ordentligt, så skal man gøre det selv"