Mp3 afspiller. Archos?
Fra : Michael

Dato : 04-04-02 14:09

Hej med jer!

Nu så jeg lige at der var en der havde postet et spørgsmål om noget ligende
mit, men dog i en anden prisklasse!

Jeg har kig på en "The ARCHOS Jukebox Recorder 10" fundet på
http://www.archos.com/uk/products/product_jbrecorders.html

Men jeg har ikke kunne finde nogen anmeddelser af den nogen steder. SÅ jeg
ved ik rigtig om den er de 2495,- værd! Det som jeg synes er en kæmpe fordel
ved den er, at den har 10GB HD plads!

Og så står der en masse andre specifikationer inde på hjemmesiden....men det
siger mig ik så meget om det er godt, middelt eller skidt!

Jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen der ku hjælpe mig! Eller
havde et andet forslag i nogen lunde samme stil!

Mvh
Michael