driver til neomagic magicgraph256
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 04-04-02 13:38

Jeg leder efter en driver til mit neomagic magicgraph256 grafikkort, som
sidder i min bærbare.
Hvilken driver skal jeg bruge hertil, og hvor findes den ?
Jeg kører win 200
Mvh stefan

Fra : JSM

Dato : 04-04-02 19:29

[TR]Fido_linux wrote:
> [...]
> som sidder i min bærbare.
> Hvilken driver skal jeg bruge hertil, og hvor findes den ?

Hvilken fabrikat bærbar er der tale om. Du kan formentlig finde driveren på
notebookfabrikantens site. Neomagic har ingen drivere på deres site
(www.neomagic.com) men henviser til notebook-fabrikanten.

mvh
Jesper

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 04-04-02 20:49

det er en bærbar af mærket voyage NX6000
Jeg kan ikke rigtig finde noget om den...

Fra : JSM

Dato : 06-04-02 15:41

[TR]Fido_linux wrote:
> det er en bærbar af mærket voyage NX6000
> Jeg kan ikke rigtig finde noget om den...
>
> "JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> på

Jeg checkede lige min win2000pro på min PC inde på arbejdet. Win 2000
indeholder faktisk som standard en driver til neomagic magicgraph256 - både
av og zv. Så det er bare at gå i gang

mvh
Jesper

Som undrer sig lidt over hvad en person der underskriver sig Fido_Linux skal
med drivere M$ win2000 ....

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 09-04-02 18:32

jeg ved godt, at der som standard er en driver til den, men denne driver
sutter alt for meget, i spil, så derfor ville jeg gerne have en update til