Ældre skærme købes
Fra : Frej Laursen Würtz

Dato : 04-04-02 10:25

Hej

Jeg skal bruge en eller to ældre skærme til billige priser. Kravene er ikke
store, det må gerne være 14" skærme, men de skal min køre 75 Hz i 800x600.

Hvis det er noget du har, så mail venligst en pris tilbage til mig og også
gerne nogle hardware specifikationer eller producentens navn og skærmens
navn.

Venligst Frej

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-04-02 10:28

Hej!

"Frej Laursen Würtz" wrote:

> Jeg skal bruge en eller to ældre skærme til billige priser. Kravene er ikke
> store, det må gerne være 14" skærme, men de skal min køre 75 Hz i 800x600.

Denne gruppe er stadig ikke beregnet til køb/salg - benyt venligst
news:dk.marked.privat.edb istedet.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Gu' gider jeg da røv finde mig i noget som helst"

Fra : Frej Laursen Würtz

Dato : 04-04-02 10:39

Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt der? Jeg må have trykket på noget
forket i Outlook.