Red Kirstens hund!
Fra : Ole Christiansen

Dato : 04-04-02 10:13

Rie Lysvad <lysvad@worldonline.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:%LLq8.8919$iY5.440497@news010.worldonline.dk...
> Jeg læste "Farvel, kære Anders" for nogle dage siden, og tænkte, at der var
> vist noget helt galt, og det var der så osse, men lige selvmord havde jeg
> ikke tænkt på. Jeg har aldrig hørt om, at en boremaskine er blevet brugt til
> selvmord. Ak ja .....

Kære Rie,
Mange tak for din venlige deltagelse! Jeg ved, at det ville have glædet Kirsten at finde sympati her, dybt inde i selve 'Djævelens
hule' på dk.livssyn.newage, hvortil du har sendt dit indlæg.

Jeg ved også, at vi er mange, der tænkte som dig, da vi så hendes sidste nødråb - for det var jo dét, det var - og mange, der nu
plages af dårlig samvittighed, fordi vi alligevel ikke gjorde noget. Men lad nu de døde begrave deres døde!

Blot må vi bede til, at de ikke afliver hunden. For det er en god hund. Måske kunne vi starte en folkebevægelse? Vil du være med til
at sprede ordet? Red Kirstens hund!

K.H.
Ole

Fra : Karsten J.

Dato : 08-04-02 08:37

Klag til avisen over det her: http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=213156
-hvis der ikke snart sker noget, begynder jeg at forstå Thomas Hjorts opfordring i alt.dk.warez:
Karsten

Ole Christiansen <olechristiansen111@hotmail.com> skrev i en nyhedsmeddelelse:3cac1914$0$10687$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...