Printer og scanner kan ikke køre sammen
Fra : Cassandra

Dato : 04-04-02 08:43

Hejsa

Jeg har en Scanner ( Mustek Paragon 600 II EP ) og en printer ( Hp 920c )
som ikke kan køre sammen, jeg kan godt finde dem enkeltvis / alene.
Men når jeg sætter scanneren til min PC også sætter printeren til Scanneren
så er det man ikke kan finde printeren.
Tænkte på om det kan være et kabel det ikke er fuldt monteret ?

Mvh
"C@ss"

Fra : Finn

Dato : 04-04-02 09:28

Cassandra <stendrup@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a8gvvg$auh$1@newsreader.mailgate.org...
> Hejsa

For at du kan bruge både scanner og printer på den samme parallelport skal
porten sættes op til EPP mode i biosindstillingerne.Det er muligvis også
nødvendigt at ændre adressen på porten fra 378 til 278.Det kræver også
kabler af en god kvalitet og visse scannere og printere vil ikke køre
ordentligt sammen alligevel. Den bedste løsning en gang for alle er at sætte
et indstikskort med en ekstra printerport i PC en så vil du få meget mere
glæde ud af både scanner og printer.
Mvh.Finn