køb af Micron og WinBond DDR-RAM
Fra : Lars

Dato : 03-04-02 23:12

Hej, er der nogen som ved hvor man kan købe DDR2700 RAM fra WinBond og Micron, som blev testet i denne anmeldelse på
Hardwaretidende: http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/02/03/25/5370377? Helst i Europa et eller andet sted, så man slipper for
bøvl med moms og afgifter...

Mvh. Lars Kramer

Fra : Leony

Dato : 04-04-02 00:26

"Lars" <lars_kramer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej, er der nogen som ved hvor man kan købe DDR2700 RAM fra WinBond og
Micron, som blev testet i denne anmeldelse på
> [...]

Europe

Germany
Winbond European Sales Office
Add: Mundsburg Tower, 17th floor,
Hamburger Strasse 11,
D-22083 Hamburg, Germany
Tel: +49 40 300367-0
Fax: +49 40 300367-10
E-mail: maparic@winbond.com
http://www.winbond-usa.com/purchase

Mon ikke deres tyske salgskontor kan hjælpe dig.
Hvis du finder ud af noget kunne det være rart hvis du kunne melde tilbage
med et salgssted. Det kunne være andre ville have fat i Winbond.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 04-04-02 00:32

> Mon ikke deres tyske salgskontor kan hjælpe dig.
> Hvis du finder ud af noget kunne det være rart hvis du kunne melde tilbage
> med et salgssted. Det kunne være andre ville have fat i Winbond.

EG Componenets Denmark A/S
Banemarksvej 50 B
DK-2605 Broendby
Denmark
TEL: +45-4343-5000
FAX: +45-4343-5030
semelec@semelec.dk
http://www.semelec.dk

Faldt over en dansk distrubutør.
Et momsnummer er så sikkert påkrævet.

Fra : Lars

Dato : 02-05-02 17:53

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse news:YhMq8.9177$iY5.442085@news010.worldonline.dk...

> "Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> EG Componenets Denmark A/S
> Banemarksvej 50 B
> DK-2605 Broendby
> Denmark
> TEL: +45-4343-5000
> FAX: +45-4343-5030
> semelec@semelec.dk
> http://www.semelec.dk
>
> Faldt over en dansk distrubutør.
> Et momsnummer er så sikkert påkrævet.

HEj Leony

Tak for oplysningerne, og undskyld at jeg først melder tilbage nu. Det endte med at jeg købte noget Samsung ram, der jo også går
for at være af god kvalitet. Men nu har jeg da dit link til en anden god gang.

Mvh. Lars