Heste problem i England
Fra : jsn

Dato : 03-04-02 21:36

Hejsa!
Jeg står med en veninde i England som har mistet sit job staldmester
og søger derfor efter en ny stilling. Hun er 19 og har meget erfaring
med at passe heste, og har en del referencer at trække på. Desuden går
hun for at være en flink og arbejdsom pige.

Så vis der er nogen der kender en/nogen i England der søger en til at
hjælpe med at passe heste, på fuld tid, kan i sende deres telefon
nummer / email + lidt om hvad jobbet består i, så skal jeg give
informationen videre.

Mvh. Jesper
jsn@thekorner.dk

Fra : taina

Dato : 03-04-02 22:37

Hej Jesper

Er din veninde interesseret i at være polo groom? Jeg har fundet denne side,
hvor der skulle være nogle muligheder for dette
http://www.polotimes.co.uk/classmain.html
Ellers kulle hun prøve at gå på biblioteket og kigge i nogle hesteblade. Nu
er det ved at være nogle år siden, at jeg har været derovre, men mon der
ikke stadig er en del jobannoncer i dem?

Mvh. tina

PS. Lige for en sikkerheds skyld: Hvis din veninde beslutter sig for at
blive polo groom, vil jeg ikke anbefale Curtlington polo school, hvis det
stadig bliver drevet af David og Melissa