Hvor kan man få Adsl?
Fra : Øistein wind

Dato : 03-04-02 20:30

Hej
Jeg kender Tele danmark, cybercity og telia er jo ikke klar endnu med deres
tilbud, men er der flere steder der tilbyder Adsl? Det skal være den mindste
løsning 256/128.

Hilsen Øistein

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 03-04-02 20:30

http://www.tiscali.dk

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-04-02 23:19

[posted and mailed]

"Øistein wind" <windw@mail.danbbs.dk> wrote in news:3cab587d@news:

> Hej
> Jeg kender Tele danmark, cybercity og telia er jo ikke klar endnu
> med deres tilbud, men er der flere steder der tilbyder Adsl? Det
> skal være den mindste løsning 256/128.

Telestyrelsen har en oversigt på:
http://www.teleprisguide.dk/

Vælg "Højhastighedsinternet" under Internet ude til højre på siden og
vælg derefter 256/128 i feltet nedunder. Så får du en oversigt over
forbindelser, der er dog både ADSL og kabel i listen.

Med venlig hilsen
Flemming