hvad er der galt
Fra : ph

Dato : 03-04-02 19:51

Jeg har downloadet et søge dokument+database fra www.activeserverpages.dk
men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg får fejl i linie 35. Den ser
således ud:

Set rs = myConn.Execute(strSQL)

Fra : OZ

Dato : 03-04-02 21:13

"ph" <gfgds@yahoo.com> skrev:

> Jeg har downloadet et søge dokument+database fra www.activeserverpages.dk
> men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg får fejl i linie 35. Den ser
> således ud:
>
> Set rs = myConn.Execute(strSQL)

Ringer du også til din mekaniker og siger at din bil opfører sig mærkelig
når du svinger uden at du kommer forbi med bilen?

Hvis NG skal have en chance for at hjælpe dig, kræver det at du viser noget
mere kode end "Set rs = myConn.Execute(strSQL)". Der kan være masser af fejl
i din kode men det kan vi ikke se udfra det du giver her.

Kom forbi med bilen og lad os se på det, fortæl også gerne hvilket script
det er du har DL fra activeserverpages.

Med venlig hilsen

Oz

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-04-02 21:50

"ph" <gfgds@yahoo.com> wrote in message
> Jeg har downloadet et søge dokument+database fra www.activeserverpages.dk
> men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg får fejl i linie 35. Den ser
> således ud:

Prøv at indsætte dette lige før linie 35 og post her i gruppen hvad der
står:

Response.Write( strSQL )
Response.End

--