MSI KT3 Ultra, Hvordan??
Fra : Tony Nielsen

Dato : 04-04-02 20:15

Hej

Jeg har lige købt et msi kt3ultra og 512 mb Twinmos pc2700 ram, jeg kan ikke
få rammen til at køre med de 333 mhz som de skal, ifølge sisoft sandra kører
de kun med 266 (2x133), jeg har prøvet at ændre det i bios'en men uden
held.. Er der nogen der kender til det??? og hvad jeg eventuelt kan gøre ved
det..

På forhånd tak

Tony Nielsen

Fra : Tony Nielsen

Dato : 03-04-02 20:21

Sorry, uret er stillet nu..

Fra : Borchmann

Dato : 04-04-02 08:22

On Thu, 4 Apr 2002 21:15:02 +0200, "Tony Nielsen"
<tony@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>held.. Er der nogen der kender til det??? og hvad jeg eventuelt kan gøre ved

Dine ram SKAL ikke køre 333, men de KAN køre 333. Med en fsb på 166
kommer du op på de 333 og dermed vel også en del højere på din cpu og
en del andre steder i din pc.
Mvh Heinrich