wanna-save Ericsson A2618r????
Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 16:30

Hmmmm, jeg kan ikke finde r-udgaven nogen steder. (har prøvet
teledanmark og Ericsson)

Hvad er forskellen til de andre 2618-modeller fx s-udgaven, som
Teledanmark har?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Hen

Dato : 31-01-01 20:28

> Hvad er forskellen til de andre 2618-modeller fx s-udgaven, som
> Teledanmark har?

Prøv at spørge wanna-save.dk... bare en ide....

Hen

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 21:09

Hen wrote:

> Prøv at spørge wanna-save.dk... bare en ide....

ok. Jeg regnede bare med, at svartiden var kortere her på stedet.

Det er jo her alle eksperterne sidder.

Fra : PTV

Dato : 01-02-01 11:39

Jeg kan ikke svare til et indlæg
PTV
Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A782F5B.8C5EA0EC@car_ST_en.dk...

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-02-01 11:45

PTV wrote:

> Jeg kan ikke svare til et indlæg

Det kan vi se

a) Du bruger måske Sv: i begyndelsen af svarlinjen
Forskellige udbydere har sat en såkaldt svlokade op.
Du kan rette sv: manuelt hver gang til re: eller kigge på
http://www.whitehat.dk/oe/svtilre.html

b) du citerer mindre hensigtsmæssig.
Det mest hensigtsmæssige er at svare under det man citerer og man
citerer kun det mest nødvendige.
Se på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html for nærmere info om
citatteknik.

Derudover, så kunne du da fint svare på indlæg.

Fra : --=FUCKER=--

Dato : 01-02-01 18:38

Jeg tror at det er en stavefejl! Der skal nok stå A2618s i stedet for r. Jeg
kan skimte et s på telefonen, hvis jeg bruger forstørrelsesglasset i hjælp
til handicappede!

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-02-01 18:43

--=FUCKER=-- wrote:

> Jeg tror at det er en stavefejl! Der skal nok stå A2618s i stedet for r. Jeg
> kan skimte et s på telefonen, hvis jeg bruger forstørrelsesglasset i hjælp
> til handicappede!

Tja, det kan jo også bare være billedet af en s-udgave.

takker for detaljen alligevel.
(jeg venter på både Nokia'en og Ericsson'en)