Mus i spil
Fra : Peter Hansen

Dato : 03-04-02 16:49

Hvordan kan det mus låser sig fast i spil, og 2sek. efter kan man igen rykke
den! det er ikke så tit det sker men alligevel er det da træls!

Har en logitech mouseman wheel optical!

Disse optical er der andre der har haft probs med dem, og som hellere vil
foreslå en almindelig mus , måske trådløs!

Fra : Jesper Kyhn

Dato : 08-04-02 10:05

Jeg har samme problem med samme mus. Ved ikke hvad man gør ved det... sorry

Fra : Leony

Dato : 08-04-02 15:13

> [...]

rykke
> den! det er ikke så tit det sker men alligevel er det da træls!

Normalt når musen låser så tyder det på at computeren "tænker".
Hvornår har du sidst defragmenteret harddisken?
Har det altid været sådan eller er det pludselig kommet, evt efter
installation af soft- eller hardware?
Er dit system hurtigt nok til at køre dit spil?

Jesper Kyhn da du har samme problemer er disse spørgsmål også til dig.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/