req: Mtsutil-mappen fra WinMe cden
Fra : Rasmus & Frederik Fl~

Dato : 31-01-01 16:12

Hej

Jeg er ved at fejlfinde min internet connection sharing, og har fundet ud af
at jeg skal bruge nogle filer der ligger i mappen tools\Mtsutil\ på win me
ell. win98 sec. ed. cden. Og da jeg ikke lige har min cd ved hånden i
øjeblikket, vil jeg høre om der er en venlig sjøl der vil poste indholdet i
dk.binaer!

M.v.h.

Rasmus

Fra : Madsen

Dato : 31-01-01 21:36

Hvad er det lige du magler??

Har sendt noget, håber det er det du søger ellers må du sige til.
Det ligger i dk.binaer.

Michael
Rasmus & Frederik Flindt Hansen <flindt@hansen.mail.dk> skrev i en