Akut hjælp - lyskebrok !
Fra : Jo-Ann

Dato : 03-04-02 12:58

Håber nogle kan hjælpe !

Det drejer sig om et hingsteføl som er født kl. 2.30 i nat ! Han er født med
dobbeltsidig lyskebrok !

Er der nogle som har erfaring med behandling/operation af dette !

HURTIGT SVAR !!!

Mvh
Jo-Ann

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-04-02 12:59

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> dobbeltsidig lyskebrok !
>
> Er der nogle som har erfaring med behandling/operation af dette !

Mon ikke en dyrlæge er bedste mulighed. Tillykke med nu også føl (og hvalpe)
!!

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Jo-Ann

Dato : 03-04-02 13:10

Hej Christian !

Dyrlægen foreslår hurtig operation, men de er i tvivl om det er "det
rigtige" om det er "holdbart" eller om følet skal væk

- det er ikke mit føl - her er det kun hvalpe vi går op i

Mvh

Jo-Ann

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-04-02 13:16

> Hej Christian !
>
> Dyrlægen foreslår hurtig operation, men de er i tvivl om det er "det
> rigtige" om det er "holdbart" eller om følet skal væk

Hvis der med "...om føllet skal væk" menes aflives kan man da lige så godt
prøve operation.
Følpenge er jo en del, og betaling er oftest ved levende føl, og det er det
jo (endnu da).
Hvad race er det ?
Hvor henne i DK ?

> - det er ikke mit føl - her er det kun hvalpe vi går op i

Jeg har også heste ved siden af flat'en: 1 shetlandspony, 2 travhopper (1 på
18 og en på 2 år (mor og datter)).

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Anet

Dato : 03-04-02 20:26

Hvis dyrlægen mener at der kan være en chance så ville jeg klart operere
føllet. Alle har krav på en chance her i livet.

--
hilsen

Anet