søger du en passer
Fra : DeBoss

Dato : 03-04-02 12:34

hejsa
er der nogen der mangler en passer til jeres hest.
jeg er 23 har redet i 10 år, har lige måttet give slip på min egen hest pga
sygdom. og søger derfor noget nyt så hurtigt som muligt.

jeg rider mest dressur og mange ture, elsker distance ridning, og ellers
bare hygge omkring hesten.
jeg bor i holstebro.
og har det idielle sted til opstaldning til ham/hende. dog må den ikke være
ret meget højere end 160cm stg.
jeg er villig til at stå for opstaldningen, hvis vi kan dele udgifterne til
smed og dyrlæge.
jeg vil behandle den med kærlighed og respekt som var det min egen.

håber at høre fra jer.
knus Anni