MP3-afspiller
Fra : Miss A

Dato : 03-04-02 12:20

Heyza NG!

Jeg overvejer i øjeblikket at købe en af de små finde bærbare
MP3-afspillere, men kender ikke ret meget til dette marked.
Derfor vil jeg gerne høre andres erfaringer med dette. Hvad vil I
anbefale, og hvad koster en anstændig MP3-afspiller?

Glæder mig til at høre Jeres svar :)

Med venlig hilse
Anja

Fra : Klitgaard

Dato : 03-04-02 12:51

"Miss A" <hhp0108@REMOVEabc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derfor vil jeg gerne høre andres erfaringer med dette. Hvad vil I
> anbefale, og hvad koster en anstændig MP3-afspiller?

Har hørt meget godt om Frontier Labs (Nex II) men dog ikke selv prøvet den.

http://www.mp3hardware.dk/group.asp?group=72

--
....Klitgaard

Fra : Thomas Bowers

Dato : 03-04-02 14:22

"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message

> "Miss A" <hhp0108@REMOVEabc.dk> skrev i en meddelelse

> Har hørt meget godt om Frontier Labs (Nex II) men dog ikke selv prøvet
> [...]

Jeg har netop købt NexII'en og den er alt for fed ....har efterhånden
haft og prøvet et par stykker, men denne er simpelthen suveræn.
Super lyd kvalitet, ingen pauser eller fejl i optagelsen, meget ekstra lir'
og hurtig musikoverførsel.
Man skal end ikke installere noget -> XP el. W2K finder selv enheden og
laver den som et nyt drev i "my computer" og derefter trækker man bare
sangene eller hvad man nu vil overføre, over på drevet.

Hørebøfferne er i en en rigtig lækker kvalitet og der følger en
neopren-holder med til afspilleren.

En sidste ting -> sælgeren hos PRC-data gjorde mig opmærksom på at de kun
havde fået 1 retur ud af de 200 de har solgt, hvilket må siges at være en
rigtig lav fejl%

Hilsen Thomas

P.S. Jeg er ikke forhandler af NexII'en selvom min begejstring næsten slår
sælgerne på TV-shop

Fra : Klitgaard

Dato : 03-04-02 14:57

"Thomas Bowers" <BowersNOSPAM@ostervold.dk> skrev i en meddelelse

<snip en masse lækkert>

Tror også det bliver min næste afspiller. Det må være markedets pt. bedste
mp3-man. Har lige læst et par reviews af den og det er ikke muligt at
opdrive en negativ kommentar om den :)

--
....Klitgaard

Fra : Miss A

Dato : 04-04-02 10:32

On Wed, 3 Apr 2002 15:22:16 +0200, "Thomas Bowers"
<BowersNOSPAM@ostervold.dk> wrote:

> [...]
>
>Hilsen Thomas
>
>P.S. Jeg er ikke forhandler af NexII'en selvom min begejstring næsten slår

Jeg må sige, den lyder enormt fed! Du har /næsten/ overtalt mig, men
dog har jeg også "forelsket" mig i en mStation Pocket - er det noget
du (eller andre) kender til?
Den er en del dyrere, men er den det værd?

Indtil videre siger jeg tak for rådene :)

Med venlig hilsen og tak
Anja

Fra : Thomas Bowers

Dato : 04-04-02 15:40

"Miss A" <hhp0108@REMOVEabc.dk> wrote in message

> [...]
> du (eller andre) kender til?
> Den er en del dyrere, men er den det værd?
>
> Indtil videre siger jeg tak for rådene :)

Jeg har ikke prøvet mStation Pocket, men Nex'en vil du ihvertfald ikke
fortryde at du har købt

Hilsen Thomas

Fra : Danni Finne

Dato : 05-04-02 10:38

Wed, 3 Apr 2002 15:22:16 +0200, "Thomas Bowers" <BowersNOSPAM@ostervold.dk> skrev:

> Jeg har netop købt NexII'en og den er alt for fed ....har efterhånden

<cut>

Er det der IBM microdrive til at købe for menneskepenge så?

--
Danni Finne

Fra : Danni Finne

Dato : 05-04-02 10:39

Fri, 05 Apr 2002 09:37:35 GMT, Danni Finne <danni@finne.dk> skrev:

> Er det der IBM microdrive til at købe for menneskepenge så?

Ehh nej det var det ikke :)

http://www.mp3hardware.dk/group.asp?group=23

--
Danni Finne

Fra : Thomas Bowers

Dato : 06-04-02 12:03

"Danni Finne" <danni@finne.dk> wrote in message

> Ehh nej det var det ikke :)
>
> http://www.mp3hardware.dk/group.asp?group=23
>
> --
> Danni Finne

Jeg bruger Compact Flash til NEXII'en, der nok må betragtes som en hel del
billigere

Hilsen Thomas

Fra : Henning

Dato : 04-04-02 10:54

On Wed, 3 Apr 2002 13:51:10 +0200, "Klitgaard" <na@na.dk> wrote:

>"Miss A" <hhp0108@REMOVEabc.dk> skrev i en meddelelse

>Har hørt meget godt om Frontier Labs (Nex II) men dog ikke selv prøvet den.
>
>http://www.mp3hardware.dk/group.asp?group=72

Hvad med en Rome MP3 i stedet? Fåes endnu ikke i Danmark, men kan
bestilles i Italien.
www.romemp3.com - jeg har kun læst om den, men det helt store fordel
er, at den har form som et kassettebånd, og passer ind i bilens
autoradio, hvorved du hører MP3 i bilen via din bilradio!
Pris incl 64M ram; 340 Euro, ~2500,- dkr.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk