Hvilket kabinet?
Fra : Peter

Dato : 03-04-02 11:53

Hej

Jeg skal have mig et støjsvagt kabinet til min Athlon XP 1800+ Socket A.

Jeg kan slet ikke overskue de mange der findes på edbpriser.

Kan I foreslå et, til omkring 5-700 hvis det er muligt?

Hilsen Peter

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 03-04-02 15:24

Hvis du kunne strække prisen til omkring 1000 kr. kan jeg på den varmeste
anbefale et Chieftech DX-01-SLD. Et kanonkabinet med en 340 watts
strømforsyning der ikke larmer. Alle 5 1/4 enhederne monteres let og elegant
med clips og der er en ekstra blæser monteret i siden der forøvrigt ikke
åbnes med skruer men med et dejligt håndtag.

Kasper...aka ham der ikke har fortrudt, at han købte et kabinet til 1000 kr.

Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-02 08:41

hvad med dette tilbud?
http://morgen.dk/tilbud.htm

Peter

Fra : Peter

Dato : 04-04-02 14:51

> hvad med dette tilbud?
> http://morgen.dk/tilbud.htm

Det ser jo udmærket ud, men jeg bliver lidt nervøs når der i
specifikationerne til bundkortet står "HIGHPOINT ATA-100 IDE RAID
Controller" og han nedenunder skriver "BEMÆRK !! - RAID ATA-133 IDE
Controller".

Samtidig gør de mange udråbstegn mig nervøs... Udstråler ikke ligefrem
seriøsitet.

I andre må bedre end jeg vide om dette bundkort og kabinet rent faktisk er
godt?

Hilsen Peter

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 04-04-02 15:09

Peter wrote:

> [...]
> RAID
> Controller" og han nedenunder skriver "BEMÆRK !! - RAID

Helt god til at skrive har morgen.dk's webmaster aldrig været.

> Samtidig gør de mange udråbstegn mig nervøs... Udstråler ikke
> ligefrem seriøsitet.

Tag dig ikke af det, firmaet er faktisk Epox-importør for
Danmark, og er ganske fornuftige at handle med.

> I andre må bedre end jeg vide om dette bundkort og kabinet rent
> faktisk er godt?
<snip>

Bundkortet burde være godt, kabinettet er godt, PSU'en er god -
resten ville jeg ikke røre med en ildtang (men jeg er også
kræsen).

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-02 18:20

hejsa,
det var nu tilbudet på det støjdæmpede kabinet til 1395,- jeg mente.
Peter

Fra : Peter

Dato : 05-04-02 08:11

> det var nu tilbudet på det støjdæmpede kabinet til 1395,- jeg mente.

Det ved jeg godt - tak for tippet.

Jeg nævner bundkortet samtidig, da der står modstridende oplysninger krydret
med masser af udråbstegn, hvilket er uprofessionelt og gør mig nervøs for at
sitet er lavet på 10 minutter for at franarre folk deres penge (En anden
skrev, at det ikke var tilfældet, så det er jo fint nok)

Hilsen Peter