position af layer/element
Fra : Christian Hansen

Dato : 03-04-02 12:41

Hej.

Jeg ville meget gerne kunne se et elements position på hjemmesiden, x og
y koordinat.

Hvis jeg eksempelvis indsætter et billede og centrerer dette, ville jeg
gerne kunne hente billedes x og y koordinat.

Jeg kan få det til at virke i NN6 med følgende:

var x = document.getElementById("billede").x;
var y = document.getElementById("billede").y;

men hvordan gør man det samme i IE?

MVH Christian

Fra : Christian Hansen

Dato : 03-04-02 13:35

Christian Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg kan få det til at virke i NN6 med følgende:
>
> var x = document.getElementById("billede").x;
> var y = document.getElementById("billede").y;

Hvis jeg i stedet for .x og .y bruger offsetLeft og offsetTop så virker
det sørme. )

MVH Christian