Hvad er der galt
Fra : Anders Lund

Dato : 02-04-02 22:26

Når jeg kører denne kode, står min browser bare og venter og kommer ikke med
noget output:
<%
dim fs,f
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set f=fs.GetFolder("C:\Inetpub\")
Response.Write("The folder was last modified on: ")
Response.Write(f.DateLastModified)
set f=nothing
set fs=nothing
%>

Anders Lund
Programmør på OverClocking.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 03-04-02 01:11

On Tue, 2 Apr 2002 23:25:39 +0200, "Anders Lund"
<lund@overclocking.dk> wrote:

>Når jeg kører denne kode, står min browser bare og venter og kommer ikke med
>noget output:

Når jeg prøver, siger den:
"The folder was last modified on: 24-03-2002 21:48:18"
- som er samme tid, som WinCommander fremviser. Så det er ikke
scriptet, der er noget i vejen med.

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Anders Lund

Dato : 03-04-02 13:06

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "The folder was last modified on: 24-03-2002 21:48:18"
> - som er samme tid, som WinCommander fremviser. Så det er ikke
Det er åben bart min xp iis 5,x server det er galt med, for når jeg
udkommentere
set f=fs.GetFolder("C:\Inetpub\")
halter den ikke.

Er der nogen der kender fejlen, det må jo næsten være en bug, og evt kan
hjælpe mig med at løse det.

Fra : OZ

Dato : 03-04-02 19:44

"Anders Lund" <lund@overclocking.dk> skrev:

> Er der nogen der kender fejlen, det må jo næsten være en bug, og evt kan
> hjælpe mig med at løse det.

Jeg har selv haft samme problem engang, det var min Norton Antivirus der
lavede problemer, find ud af om script blocking er i on ellers låser Norton
nemlig fso objecter.

Held og lykke

Oz

Fra : Anders Lund

Dato : 03-04-02 19:54

"OZ" <no_spam_gonzo@strike-team.com> skrev i en meddelelse
> "Anders Lund" <lund@overclocking.dk> skrev:
> Jeg har selv haft samme problem engang, det var min Norton Antivirus der
> lavede problemer
Yep, det var der også en venlig person på eksperten der kunne fortæller mig,
men tak alligevel det var det rigtige