Hvor stor Athlon XP på Soltek SL-75KAV rev~
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 01-04-02 23:00

Tjah - subj. siger det hele. Jeg har fået at vide, at 1700+ nok er max. Men
er der nogen, der har andre erfaringer?

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 03-04-02 08:59

> Tjah - subj. siger det hele. Jeg har fået at vide, at 1700+ nok er max. Men
> er der nogen, der har andre erfaringer?

Soltek siger at XP 2000 burde køre fint på dit board:
http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/AMD.htm

Kombineret med deres FAQ som siger rev. F1 or later til XP, så skulle
den bare være helt ok:
http://www.soltek.de/English/faq/75KAV.html

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 03-04-02 10:12

What maximum speed of AMD Socket A CPU can SL-75KAV support ? (2001/03/12)

According to our test team, SL-75KAV supports AMD Soket A CPU up to 1.4GHz
(for Athlon) and 1.2GHz (for Duron).

Ovenstående er fra FAQ'en - så jeg er stadig lidt i tvivl, men vi prøver en
1700+ og ser hvad der sker...

Fra : Martin K

Dato : 03-04-02 10:33

Rasmus Ipsen wrote:
> [...]
> 1.4GHz (for Athlon) and 1.2GHz (for Duron).
>
> Ovenstående er fra FAQ'en - så jeg er stadig lidt i tvivl, men vi

Det er også den CPU med den bedste pris/ydelse forhold

--
Martin K

Fra : SA

Dato : 03-04-02 10:22

og så er der lige kommet en ny BIOS version, hvor Soltek skriver:

SL-75KAV BIOS UPDATE FILES

File Name
Descriptions

75KV-Q10.BIN (2002/03/29) 1. AMD Athlon XP FOR 2100+
2. Support AMD MODEL 8 CPU.
3. Support Harddrive Capacity up to 160GB.
75KAV-Q91.BIN (2001/12/24) This BIOS version supports Athlon XP
processors.

Notice: PCB Version should be F1 or later, which is printed on the
corner of component side, representing the engineering version of
the board.

/SA

Fra : minibyb

Dato : 04-04-02 19:16

er der nogen der har prøvet den nye bios til dette board??

Fra : Thomas Haasum

Dato : 04-04-02 20:32

Jep, har lige flashet den og installeret en xp 1800 og en silent viking, dog
har jeg fået slettet mine gamle bios settings

virker fint men skal lige have stillet lidt på de bios settings
problemet er bare at jeg sku ikke kan huske hvad de skal være, er der nogle
erfaringer ?

mvh Haasum

DO WAH DIDDY !!!!!