Slot 1 novice
Fra : Finn I

Dato : 02-04-02 21:19

Hej

Jeg har fået fat på en PIII maskine men jeg har aldrig arbejdet med en Slot
1 før.

Hvordan fjerner man CPU'en?
Hvordan sætter man en blæser på? (nu sidder der en stor kølerippe med en
studs ud til en _meget_ larmende blæser i kabinettet)

Jeg går ud fra det vil larme mindre med en lille køler direkte på CPU'en.
Maskinen er en 550 mhz og den skal ikke OC.

--
Best Regards
Finn

Remove "2" in mail for reply

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-04-02 08:40

"Finn I" <f12@minemail.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner man CPU'en?

Der sidder en låsemekaniske på siden. Jeg har kun prøvet at montere en
Slot-1 processor (min egen) ikke at pille en ud...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Finn I

Dato : 04-04-02 08:48

> Der sidder en låsemekaniske på siden. Jeg har kun prøvet at montere en
> Slot-1 processor (min egen) ikke at pille en ud...

I hver ende sidder der ligesom 2 "holdere i sort kunsstof. Skal de vippes
væk ligesom ved montage af ram?

Fra : Jan Linneberg

Dato : 04-04-02 19:04

Hej Finn, de 2 små holdere skal trykkes ind mod cpu'en (da de sidder fast på
denne) jeg mener de siger nogle klik lyde når du har trykket dem langt nok
ind. Derefter kan cpu'en lirkes fri.
mvh Jan