Sonofon Taletidskortkoder?
Fra : Svend Pægl

Dato : 31-01-01 14:12

Findes der et program derude, der kan generere Sonofon (eller andre
teleselskabers) taletidskoder? For der må jo være en algoritme...

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-01-01 14:44

"Svend Pægl" wrote:

> Findes der et program derude, der kan generere Sonofon (eller andre
> teleselskabers) taletidskoder? For der må jo være en algoritme...

ROFL. (og nej, det er ikke tv-udsendelsen jeg tænker på)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-01-01 15:12

Svend Pægl skrev:

>Findes der et program derude, der kan generere Sonofon (eller andre
>teleselskabers) taletidskoder? For der må jo være en algoritme...

Høhø, tror du selv på det?

Du tror ikke Sonofon har en database over hvilke kort der sælges, dvs.
hvilke der skal kunne 'åbnes'. Da jeg stod i Videobix for nogle år
siden, der skulle vi når vi tog hul på en ny blok skrabelodder først
'åbne' dem på terminalen før vi kunne/måtte sælge dem (ellers virkede
de faktisk ikke). Jeg ved ikke om Taletidskort-forhandlere skal gøre
det, men så tror jeg bestemt Sonofon har et eller andet de gør, evt.
bare når kortene bliver trykt.
--
venligst
/Lasse

Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon:
http://fergusons.dk/link/2618/

Fra : N/A

Dato : 05-02-01 00:07

Fra : Rasmus Karmark Ander~

Dato : 05-02-01 00:07

LOL

han sender beskeden 2 gange... giver ordsproget brain igen igen en helt ny
betydning *g*