flatrate på isdn?
Fra : Thomas

Dato : 31-01-01 13:35

Hej.. Er her nogen som ved hver der udbyder flatrate på isdn2 til
privatkunder? mvh. Thomas

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 31-01-01 13:53

"Thomas" <thomas_eriksen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.. Er her nogen som ved hver der udbyder flatrate på isdn2 til
> privatkunder? mvh. Thomas

TDC Internet (Zillion) udbyder Pro@ccess ISDN til 500 kr + moms. Kontakt
70206595 eller internetsalg@tdk.dk for info.

Med venlig hilsen
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer ikke TDC Internet"

Fra : Martin Kiefer

Dato : 08-02-01 17:39

"Kasper Bøggild" <kabo@mail.dk> skrev i en meddelelse

> TDC Internet (Zillion) udbyder Pro@ccess ISDN til 500 kr + moms.
Kontakt
> 70206595 eller internetsalg@tdk.dk for info.

Har de fjernet oprettelsen på 2400,- + moms igen?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-02-01 21:42

"Martin Kiefer" <mail@kiefer.dk> skrev :

>Har de fjernet oprettelsen på 2400,- + moms igen?

nope
--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 31-01-01 13:54

cybercity

Fra : Hauge

Dato : 31-01-01 13:53

Hejsa

"Thomas" <thomas_eriksen@mail.dk> wrote in message
> Hej.. Er her nogen som ved hver der udbyder flatrate på isdn2 til
> privatkunder? mvh. Thomas

TDC med Pro@cces ISDN 625 kr./mdr for 100% flatrate (24/7/365) mulighed for
bundling (128 kbit/s)

CC Fastpris 495 kr/mdr for næsten flatrate, du må ikke være online 24 time i
døgnet.(64 kbit/s)

Begge priser incl. moms.

Mvh Hauge

Fra : Allan Olesen

Dato : 31-01-01 23:10

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

>TDC med Pro@cces ISDN 625 kr./mdr for 100% flatrate (24/7/365) mulighed for
>bundling (128 kbit/s)

Jeg har ladet mig fortælle, at det er lavet om, så man skal vælge
mellem 64000 bit/s uden forbrugsbegrænsning eller 128000 bit/s med
forbrugsbegrænsning. Prisen skulle være den samme. Men jeg har ikke
checket hos TDC.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 01-02-01 01:32

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote:

>Jeg har ladet mig fortælle, at det er lavet om, så man skal
>vælge mellem 64000 bit/s uden forbrugsbegrænsning eller
>128000 bit/s med forbrugsbegrænsning. Prisen skulle være den
>samme. Men jeg har ikke checket hos TDC.

Så skal det da være ret nyt; En af mine kammerater fik det for 2
uger siden, og han kan sagtens bundle uden ekstraomkostninger.

--
Christian Jørgensen
- http://razor.dk -

http://phpwizard.dk/ aka. mini

Fra : Allan Olesen

Dato : 01-02-01 18:29

mail@phpguru.dk (Christian Jørgensen) wrote:

>Så skal det da være ret nyt; En af mine kammerater fik det for 2
>uger siden, og han kan sagtens bundle uden ekstraomkostninger.

Jeg skrev nu heller ikke noget om ekstraomkostninger ved bundling -
tværtimod.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 01-02-01 19:45

>Jeg skrev nu heller ikke noget om ekstraomkostninger ved
>bundling - tværtimod.

Sorry, jeg misforstod dig.

Du har vel ikke et link hvor man kan finde noget info ?

--
Christian Jørgensen
- http://razor.dk -

http://phpwizard.dk/ aka. mini

Fra : Allan Olesen

Dato : 03-02-01 21:07

mail@phpguru.dk (Christian Jørgensen) wrote:

>Du har vel ikke et link hvor man kan finde noget info ?

Nej, desværre. Det var som sagt bare noget, jeg havde fra anden side.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-01-01 22:55

www.teaminternet.dk

sælger TDC Pro@cces

De har haft et tilbud, der hed gratis oprettelse,, (nomalt 3000 kr) og
gratis domain navn.

Men det galt kun til nytår,, men gad vide om de ikke stadig har tilbudet?

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 01-02-01 01:32

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>www.teaminternet.dk