ASP-snask
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 02-04-02 16:04

Efter at have brugt ufatteligt lang tid på at få rettet en fejl der opstod
pga. cachen, har jeg disablede den (Response.CacheControl =
"No-Cache")...men det siges at der stadig er problemer med siden og desn
opdatering...
Hvis du har overskud så klik venligst ind på www.svendborgungdomsraad.dk og
prøv lige at se om opdateringen af siderne virker - hos mig og de af mine
venner jeg har bedt om at teste er der ikke noget galt - overhovedet - så
hvis du finder en fejl i opdateringen så meld den lige.
Grunden til at jeg valgte denne gruppe er fordi at det højst sandsyneligt er
en ASP-fejl =)

--

Hilsen fra
Peter Ingemann Hansen

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 02-04-02 16:19

> (Response.CacheControl = "No-Cache")

Min erfaring siger mig, at det af uransaglige grunde ikke altid er nok med
ovenstående, men at der skal suppleres med Response.Expires eller
Response.ExpiresAbsolute. Alternativt kan du med HTML-metatags også fortælle
browseren, at cache ikke skal bruges på siden, så det er hinsides enhver
tvivl..

> Hvis du har overskud så klik venligst ind på www.svendborgungdomsraad.dk
og
> prøv lige at se om opdateringen af siderne virker

Kunne du give et hint til, hvor man mere præcist kan se det? Umiddelbart kan
jeg ikke finde sider, der ændrer indhold under mit besøg og dermed heller
ikke se, om sider reloader.

Kim

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 03-04-02 12:45

"Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> wrote in message

> [...]
kan
> jeg ikke finde sider, der ændrer indhold under mit besøg og dermed heller

Her er hintet...det er på alle siderne når du trykker på et af linkende fra
en tilfældig menu...

Hilsen fra Peter

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 03-04-02 21:21

> Her er hintet...det er på alle siderne når du trykker på et af linkende
fra
> en tilfældig menu...

Den opdaterer fint hos mig...

Kim