ældre hardware sammen med Home edition XP
Fra : Mikael

Dato : 02-04-02 16:09

Hej
Hejsa

Jeg har en nyere bærbar med XP home edition.

Jeg har et ældre webcam creative nr. 2 og vil gerne bruge det på mit system
via Usb.

Computeren anbefaler mig kraftigt ikke at installere enheden, da produktet
ikke er
xp-kompertibelt.

Kan jeg overhovedet bruge dette camera, og skal jeg i så fald opdattere
drivere ? Og vor henne ?
Jeg har læst på Creatives website, at der findes opdateringer til hvis man
har XP, men har prøvet at installer drivere.
Jeg får også fejlmeddelelsen om at pc´en ikke kan "GRABBE" enheden.

Lige som det er nu har jeg installeret cameret, men der er et (?) ud for
apperrartet under andre enheder..og jeg har vist også fået installeret nogle
gamle twain-drivere.

På forhånd tak.

MVH
Mikael

http://www.bannerbros.dk

Fra : Leony

Dato : 02-04-02 22:19

"Mikael" <alaadin@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har læst på Creatives website, at der findes opdateringer til hvis man
> har XP, men har prøvet at installer drivere.
> Jeg får også fejlmeddelelsen om at pc´en ikke kan "GRABBE" enheden.

Det er jo mærkeligt at det ikke vil virke med XP drivere.
Prøv at installere det med win 2000 driverne i stedet for.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/