Spg til notebooks
Fra : Lars Pedersen

Dato : 02-04-02 14:03

Hejsa!

Jeg er på udkig efter en bærbar computer, så jeg ville høre om der er nogen
der har erfaring med flg. computere, som jeg har fundet på nettet. Eller
måske forslag til en anden i samme stil? Evt. hvor man kan finde anmeldelse
af dem.

På forhånd tak

Lars

Hi-grade 3400D 11.809,00 DKK

CPU: 1,2 Ghz Intel Celeron
Ram: 256 mb.
Harddisk: 20 gb.
Skærm: 14,1" TFT
Optisk drev: DVD (8X)
Grafikkort (SIS 8-32mb Shared): TV-OUT (S-Video)
Modem/Lan: LAN 10/100 & 56 K Modem

Extra features: Lydkort, indbygget højttaler & mikrofon, 1,44" diskettedrev

Sony fx501 12.395,00 DKK

VAIO FX501, AMD Duron 1.0GHz processor, 256Mb SD-Ram, 20Gb HD,
14,1" TFT, 8xDVD, 8MB ATI 3D Rage VGA, 56k modem, 10/100Mb, WinXP Home

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-04-02 15:26

"Lars Pedersen" <lars-b@bigfoot.com> skrev
> Hi-grade 3400D 11.809,00 DKK
>
> CPU: 1,2 Ghz Intel Celeron

Gå i en stor bue udenom! Maskinen er udstyret med en desktop-processor,
hvilket betyder højt strømforbrug og øget varmeudvikling.
Desuden er finishen i Hi-Grades maskiner ikke just noget at prale af.

> Sony fx501 12.395,00 DKK

Helt klart det bedste valg, af de to nævnte. Selvom FX-serien er Sonys
billigste, virker det alligevel som værende en god solid maskine.
Modellen er dog udgået, så om du overhovedet kan få den længere, er et
godt spørgsmål.

mvh
Peter