Pris på sadel
Fra : Helle

Dato : 02-04-02 11:21

Hej

Jeg er blevet tilbudt en to år gammel Kieffer Wien dressursadel til 4.500
kr.

Sadlen er brugt, men den ser absolut pæn ud. Jeg håber, at nogen kan
fortælle mig, om prisen lyder ok.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Helle

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 02-04-02 11:28

In article <a8c0mj$reb$1@sunsite.dk>, Helle wrote:
> [...]
> kr.
>
> Sadlen er brugt, men den ser absolut pæn ud. Jeg håber, at nogen kan

Hvad koster den som ny ??
Det kan ikke tage lang tid at chekke dba.dk, + diverse andre
salgssteder.
Husk dog at det er lige meget hvor billig den er hvis den ikke
passer til din hest. En forkert sadel kan give skader/en sur
og tvær hest.

JonB

Fra : tnf

Dato : 03-04-02 20:08

En helt ny Kieffer Wien koster omkring 8500 kr, så ja den er for dyr efter
min mening.

Louise

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 03-04-02 21:24

In article <a8fjjj$2djp$1@news.cybercity.dk>, tnf wrote:
> En helt ny Kieffer Wien koster omkring 8500 kr, så ja den er for dyr efter
> min mening.

Er den nye sadel for dyr, eller er det den brugte du synes er
for dyr ?? Om ikke andet, er det vigtigste at den passer til
dig og din hest, mest hesten.

JonB