Stutteri RAGN
Fra : Rebekka Hansen

Dato : 02-04-02 11:08

Jeg håper at Rebekka Gadeberg leser dette.
En forrytter er en som kommer og rir hesten din noen ganger i uken, fks. på
grund av at du på akkurat de dagene skall noe annet. Jeg synnes det var
meget fint og høre at jeg kunne blitt hesteeier, men dessverre synnes ikke
jeg at jeg er klar for det enda og mamma og pappa har ikke lyst og kjøre meg
til stallen hvis jeg fikk hest, så det blir ikke hest med det første.
Jeg prøvde og komme til stutteri RAGN s hjemmeside men fant ingen kansje du
kunne skrive den til meg en gang til?

Rebekka.

Fra : Ganti

Dato : 03-04-02 12:30

> Jeg prøvde og komme til stutteri RAGN s hjemmeside men fant ingen kansje du
> kunne skrive den til meg en gang til?
>
> Rebekka.

Hej Rebekka

Stutteri RAGN´s hjemmeside finder du her

http://hjem.get2net.dk/ragn/

Hestehilsener
Gitte

http://ganti.homepage.dk