handicap chat
Fra : ICE_COOL

Dato : 02-04-02 10:32

hej ved faktisk ikke om det kan bruges men har tænkt på at lave en handicap
chat til os på mit site kan det betale sig???
hvis lavet jeg et rum specialt til os.
lad mig hører om det er noget..
__________________________________________________________________ Kento
petersen webmaster ICQ#: 71298968 Current ICQ status: ( Home Tel#: 20431746
( Work Tel#: 20431746 + More ways to contact me i See more about me:

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 02-04-02 13:40

"ICE_COOL" <kento@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> lad mig hører om det er noget..

For mig er personligt er behovet dækket her i dk.helbred.handicap

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 02-04-02 16:35

ICE_COOL skrev:

>lad mig hører om det er noget..

Ikke for mig da, (men det var måske ligefrem en fordel) jeg har nok i
gruppen
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 03-04-02 14:26

Hej

Jeg syntes det ville være en rigtigt godt ide. Jeg har faktisk savnet det
længe.

Hilsen

Jan
www.jbmsoft.dk

Fra : Annika

Dato : 03-04-02 17:37

Det har jeg nu også.... - altså manglet chatten.
men da jeg nu endelig har bevæget mig ud på nyhedsgrupper, er det blevet
mindre det behov...

Annika
http://annika.dk

Fra : Lotte M

Dato : 05-04-02 19:41

"ICE_COOL" <kento@petersen.mail.dk> skrev :

> lad mig hører om det er noget..

Jeg gider ikke chatte - mit behov for net-kontakt med
andre handicappede dækkes via denne gruppe.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk