dressurprogrammer og springbaner
Fra : MM

Dato : 31-03-02 18:17

Hej!
Nu da foråret har meldt sin ankomst er ridebanen efterhånden ved at være
ridebar igen. Og så kribler det jo lidt i mig efter at komme ud og ride lidt
"seriøst" igen.
Derfor ville jeg høre om der er nogen der har nogle dressurprogrammer
liggende (ikke alt for svære) og eksempler på små springbaner. Det behøver
ikke nødvendigvis være stævneprogrammerne, det er mere for at jeg har noget
at ride efter og ikke bare rider rundt på må og få. Mht. til spring må der
meget gerne stå afstandsmål, da jeg ikke rigtig ved hvor langt der skal være
mellem springene.
Venlig hislen Mia

Fra : MM

Dato : 22-04-02 17:43

Er der virkelig slet ikke nogen der har sådan nogen?? Eller i det mindste et
link til noget??
--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-04-02 08:18

In <3cc43caa$0$63785$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, MM wrote:

> Er der virkelig slet ikke nogen der har sådan nogen?? Eller i det
> mindste et link til noget??

   Bogen med alle dressurprogrammerne fra DRF koster 100,- og kan blandt
andet købes hos forskellige rideudstyrsforretninger. :)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : MM

Dato : 03-05-02 21:57

> Bogen med alle dressurprogrammerne fra DRF koster 100,- og kan blandt
> andet købes hos forskellige rideudstyrsforretninger. :)

Åjs tak skal du have...Så mangler jeg bare et par ide´er til spring...Men
det ser ud til jeg må prøve mig frem