Punchdown block?
Fra : Newbie

Dato : 31-01-01 00:11

Hej!

Hvad hedder en "punchdown block" på dansk?

(Det er - vist nok - en dims, der bruges i telekommunikationsnetværk til at
forbinde telefonlinjen...)

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Arne Keller

Dato : 31-01-01 00:39

Hej Newbie

"Newbie" <uargh@sol.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Hvad hedder en "punchdown block" på dansk?

LSA række
Punchdown block
IDC block

Kært barn har mane navne.
En del af navnene er produktspecifikke, så vil du have det rigtige navn så
henvis til et billede og jeg vil forsøge

> (Det er - vist nok - en dims, der bruges i telekommunikationsnetværk til
at
> forbinde telefonlinjen...)

Ja.

--
Arne Keller
Kemp & Lauritzen Kommunikation

Fra : Newbie

Dato : 31-01-01 10:03

> [...]
> En del af navnene er produktspecifikke, så vil du have det rigtige navn så
> henvis til et billede og jeg vil forsøge

Tak for svar! Jeg har ikke et producentnavn. Jeg forstår dig således, at
"punchdownblock" er det generelle betegnelse??

Kan man kalde dimsen for et "krydsfelt"?

MVH

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-01-01 10:37

On Wed, 31 Jan 2001 10:03:29 +0100, "Newbie" <uargh@sol.dk>
wrote:

> Kan man kalde dimsen for et "krydsfelt"?

Nej.

-A

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-01-01 11:47

On Wed, 31 Jan 2001 00:11:28 +0100, "Newbie" <uargh@sol.dk>
wrote:

> Hvad hedder en "punchdown block" på dansk?

'En LSA-række'.

-A