Billeder flytter sig...
Fra : Mikkel Bech-Hansen

Dato : 01-04-02 17:54

Jeg er ved at lave en menu, meningen er at der skal være nogle
baggrundsbilleder som fader over hinanden, men hver gang jeg laver en motion
tween rykker billedet dig ca. 3 pixels til højre og op... hvad sker der????

Fra : Mads Lund

Dato : 08-04-02 15:21

"Mikkel Bech-Hansen" <mikkel@iord.dk> wrote in message
> [...]
motion
> tween rykker billedet dig ca. 3 pixels til højre og op... hvad sker

Jeg har flere gange erfaret, at Flash laver mudder i billeder, hvis man
laver tweens fra alpha 0 til 100.
Prøv i stedet at fade fra 1 til 99. Eller omvendt for den sags skyld :)

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/