LYDKORT DRIVER TOSHIBA 1620 CDS
Fra : kimpa

Dato : 01-04-02 16:23

Toshiba Sattellite bærbar. Model 1620 CDS, Processer: AMD K6 475MHz,
Jeg mangler driver til lydkort, har du en sådan så skriv til
sirkimpa@gmx.net
Den heder Pw5017 , Crystal Sound Fusion, er ikke på Toshibas hjemmeside.
Hrdware er ikke meget værd uden software,

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-02 16:28

In dk.edb.hardware, kimpa wrote:

> [...]
>Den heder Pw5017 , Crystal Sound Fusion, er ikke på Toshibas hjemmeside.
>Hrdware er ikke meget værd uden software,

1) Læs: <http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>

2) Styresystem?

3) Har du ikke fået en Toshiba Utilities CD med? Der skulle driverne
gerne ligge.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 01-04-02 17:24

"kimpa" <kimpa@fakse.dk> wrote in message
> [...]
> Den heder Pw5017 , Crystal Sound Fusion, er ikke på Toshibas hjemmeside.
> Hrdware er ikke meget værd uden software,

Står alt om dette lydkortet på Toshiba sine hjemmesider.
Her er lin til Win 98 driveren
http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/downloads/s162snd8.exe

Fra : kimpa

Dato : 01-04-02 19:10

TAK for hjælpen det var lige den jeg manglede.

kim